Support fra METRO THERM gør en stor forskel

Vidste du, at vores interne salg- og supportafdeling har mere end 120 års sammenlagt erfaring med installation og support indenfor VVS og varmepumper?

Den er god nok. Når du ringer til METRO THERM, vil du blive mødt af et mandskab bestående af yderst kompetente og vidende medarbejdere, som har alle de faglige forudsætninger for at løse dit problem.

På et marked i hastig teknologisk udvikling er det umuligt for den enkelte installatør eller montør at kende alle produkter og løsninger til bunds. Derfor har support og service fra producenter som METRO THERM stigende betydning i VVS-branchen – men ikke blot support på et hvilket som helst niveau: høj kvalitet og pålidelighed er helt afgørende.

Salgs- og marketingdirektør hos METRO THERM, Christian Brydensholt, forklarer: ”Det er centralt for METRO THERM, at vores tekniske service og support er af meget høj kvalitet. Fx at vi laver korrekte og præcise beregninger for vores kunder og at de produkter og kombinationer af produkter, vi anbefaler, er relevante og effektive til det konkrete projekt.”

Supportikoner

Christian Brydensholt fortsætter: ”Vi lægger vægt på, at de informationer og svar vi giver er lette at forstå og anvende for installatørerne til bl.a. tilbudsgivning. Kort sagt ser vi det som vores fornemmeste opgave at være med til at sikre, at vores kunders kunder bliver tilfredse og får de rette løsninger.”

Mød de ansatte i supportafdelingen

METRO THERM har i de seneste par år udvidet antallet af medarbejdere i intern salg og support, der står for den tekniske support i hverdagen. De er alle erfarne folk, som typisk selv har arbejdet som installatør. Ifølge team manager for salgs- og supportafdelingen, Mahmut Kuyulu, er netop den dybe viden medvirkende til, at kunden altid vil få klar besked, når de ringer: ”Målet og ambitionen med salgs- og supportafdelingen er at vi er ensartede i vores svar til kunden. Om det er A, B eller C, de ringer om, så skulle serviceteknikerne helst komme med de samme faglige og tekniske forklaringer, så man ikke ringer til tre forskellige personer og får tre forskellige svar. Der skal være ét svar. Klar besked, klart budskab.”

Salgs- og supportafdelingen er opdelt i to specialiserede teams: fjernvarme/beholderteamet og varmepumpeteamet. Udover team manager, Mahmut Kuyulu, sidder også en salgskoordinator, der foretager administrationen af supportindsatsen. I fjernvarmeteamet sidder tre kompetente medarbejdere, der sammenlagt sidder med mere end 60 års erfaring som både VVS-installatører og supportere inden for fjernvarme- og beholderløsninger. Og i varmepumpeteamet sidder ligeledes tre personer med +60 års erfaring inden for både udvikling, produktion, montage og support af varmepumper og køleteknik.

Headset - teknisk support

Et højt serviceniveau i fokus

For team manager Mahmut Kuyulu er det høje serviceniveau i salgs- og supportafdelingen det ubetinget mest centrale fokus for deres daglige arbejde: ”I salgs- og supportafdelingen har vi haft en god dag, når vores sager bliver løst hurtigt. Det er fx hvis der er en installatør, der ringer ind med en akut sag, hvor der er en familie, som ikke har varmt vand. Hvis vi samme dag kan se nogle muligheder og formår at løse opgaven, så du ender med at have en glad og tilfreds familie, så har vi løst opgaven rigtig godt”.

Support på både mail, telefon og video

Udover at yde førsteklasses service på mail og telefon, producerer salg og support også en række instruktionsvideoer. De giver dig som installatør en grundig vejledning i både installation, service og generel drift af METRO THERMs produkter. Du kan finde vores instruktionsvideoer her.