Hos METRO THERM ønsker vi at gøre dit arbejde med vores produkter lettere. Her har vi samlet alt det, du som installatør har behov for i det daglige - alt lige fra information om service, reklamationer, returvarer, energimærker, produktregistrering til overensstemmelseserklæringer, BE-data og instruktionsvideoer.
Har du behov for yderligere hjælp, er du også velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre enten på telefon 48770000 eller ved at skrive en mail til vores tekniske supportafdeling til [email protected]. Du kan også se, om en af vores mange instruktionsvideoer kan hjælpe dig videre.
Genveje for professionelle
For privatkunder
Hvis du er privatkunde, skal du kontakte din lokale VVS-installatør, hvis du oplever problemer med dit produkt. METRO THERM kan ikke tilbyde produkthjælp, rådgivning eller teknisk service til privatkunder - det er din installatør, der klarer den slags. Det er er din installatør, du har købt din løsning af og vedkommende kender derfor præcis din installation og har mulighed for at komme ud til dig og hjælpe - det kan METRO THERM ikke.
Du kan bestille service til din varmepumpe hos METRO THERM her